mandag 7. april 2008

Sperre...

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til!...
Ja, jeg vil så gjerne få i gang tempoet her og få unna noen sider i albumet til ungene... Men akk... Hvem har vel tid til å sette seg ned i mer en 30 minutter? Ikke jeg i alle fall. Så det ser dårlig ut. Adrian er snart tre år og jeg har ikke kommet lenger i albumet enn da han var 8mnd. Og enda så har jeg laget to album til han og holder på med det tredje!
Bildene av Elvira fra hun var 1-3mnd er forsvunnet fra Pc'n... De skal visst ligge på en hardisk i følge min bedre halvdel... Men jeg er nå ikke så sikker jeg på det da... Har jo ikke sett noe til dem på 6 mnd... Hmmmm....
Uansett... Kort har jeg også lyst til å lage, men klarer ikke få tid til det heller. Dessuten er scrapperommet så utroooolig rotete!! Jeg må få meg noen hyller og sånn så jeg kan få litt mer orden. Da blir det kanskje lettere å skifte mellom album produksjon og kort også.
Ja, så ingen nyheter fra denne kanten med andre ord. Har et par kort av QK embalasje som jeg ikke har tatt bilde av enda en gang. Og det er leeenge siden jeg lagde dem og. Vi får se da. Kanskje det blir ei rå utover kvæl. :)

Ingen kommentarer: