torsdag 19. juni 2008

Jeg har blitt taget av Kristin

Here are the rules: The rules of the game get posted at the beginning.Each player answers the questions about themselves.At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names,then goes to their blogs and leaves them a comment,letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog.Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.

1) TEN YEARS AGO I:Tja, det er lenge siden... Da bodde jeg på Lillehammer. Jeg var russ og russepresident på Vargstad Videregående Skole på Lillehammer. Var redaktør for russeavisen og jobbet på Egon på Lillehammer på kveldstid og helg.
2) 5 THINGS IN TODAYS "TO DO" LIST:Sove mest mulig. Adrian stod opp 01:40 i dag... Jobbe, lage middag og rydde.
3)SNACKS I ENJOY:Melkesjokolade
4)THINGS I WOULD DO IF I WAS A MILLIONAIRE: Millionær er så mangt. Har man "bare" en million så hadde det nok gått til hus. Hadde jeg hatt flere millioner så hadde jeg kjøpt stor tomt og bygt et stort hus, kjøpt nye møbler og splitter ny garderobe. Jeg hadde fått meg et jækla stort scrapperom og shoppa til de grader!!...
5)PLACES I HAVE LIVED: Brandbu, Lillehammer, Lunner, Reinsvoll, Mosjøen, Mo I Rana og Bærum.

Så hvem skal jeg nå tagge videre?.... http://carolinesglede.blogspot.com/

1 kommentar:

Caroline sa...

takk for tagging:D.. Jeg har nettopp svart på spørsmålene litt tidligere.. :)