lørdag 1. november 2008

Jeg har fått en utfordring fra grethe... Takk for det... Hehe...
Slik lyder utfordringen: Link til den som har utfordret deg. Fortell 7 sannheter om deg selv. Utfordre 7 personer. Legg igjen beskjed hos den du har utfordret.
Ja, så da har jeg vel ikke noe valg da eller?... Hehe...

1. Er sta som et esel
2. Bruker alfor masse penger på denne hobbyen min
3. Har hybelkaniner
4. Har telefonskrekk
5. Har fått (har de ikke å lenger da...) tilsammen 12 grå hår på hodet!!!!
6. Liker ikke fisk
7. sniker meg unna alle dugnader jeg kan

Jepp... Det var det... *rødme, rødme*

De jeg vil utfordre er:
Kristine- Scrappehimmelen
Kristin
Carolinesglede
Anne J/Georgina
Inger Synnøve
Jossa
Hønemor

Jepp, det var det... Håper ingen av dere har blitt utfrodret før da....

Ingen kommentarer: