onsdag 13. mai 2009

Hestekort

Dette stemplet fra Penny Black har jeg ønsket meg leeenge. Plutselig satt ei venninne med et og da fikk jeg noen trykk! Og sånn ble da resultatet da. Var veldig lett og male dette trykke og dermed veldig moro! :)
Bradsene på forsiden er Papirloftets egne. Ellers så er det Halvperler fra Kaiser, Panduro og fra Kort og godt + bradsrammer. Diverse blomster samt medium retro flower punch. Diverse bling både i "løsvekt", fra Prima og fra et annte sted som jeg ikke husker i farta.
Eeeeelsker Spellbinders diesene mine!



18 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Det var et skikkelig flott kort. Og så gjennomført det var med pynt på alle sider.

Connie sa...

Så nydelig dette kortet ble.

Unknown sa...

så fint kort du har laga

Pia sa...

super nydeligt kort, fine farver og sødt motiv du har brugt

Jossa sa...

Så flotte kort du lager....ikke er bare kortenes utside gjennomførte, men også innsidene:)

Ps!Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min!

Klem Jossa

Marianne/skorpionen sa...

Så flott et kort! også så flott som du pynter alle sidene - lekkert!

Maya sa...

Åhhh så nydelig!!
Så masse herlige detaljer og så søtt motiv!!
Ha ei flott helg,
klem fra Maya:)

MN sa...

Veldig fint kort og det stempelet er jo bare utrolig nydelig :-)

♥ Monica ♥ sa...

For et nydelig kort. Det stemplet er jo bare så lekkert. Minner meg om min barndoms "tegneseriehesthelt", Mulle *hehe*

Line A sa...

Kjempesøtt kort..!
Og det motivet var jo bare så herlig da! :)

Sylvia sa...

Herlig kort, nydelig pyntet på alle sider.

Anonym sa...

for et flott kort :D kjempe søtt, og flott stempel også.. ønsker meg :D

Ina Emilie sa...

Jeg falt pladask for dette kortet. Og veldig mulig at det blir liftet ;) Skikkelig fint var det!

inger synnøve sa...

nydeligt kort:) så gøy å se alle sider ferdig pyntet.fine farger og ett flott oppsett.

Unknown sa...

Wow for et flott kort! :)

Stikk innom meg for en blogcandy! :)

Linda S sa...

Koselig kort, du er flink til å pynte :)

Vibeke sa...

Så herlig dette var!!! Utrolig flott pyntet - og jeg likte fargene:)

anne marie sa...

For et nydelig kort:) Fine farger og enda finere pynt :) Herlig stempeltrykk