onsdag 16. januar 2008

Jøjemei... Jeg skal holde kurs!!

Jepp, det skal jeg det. På Papertrends den 13. februar. Jeg gruer meg masse, men gleder meg mer! Jeg kan jo dette, så det bør jo gå bra! Første natta da jeg fikk vite at det ble noe av så fikk jeg rett og slett ikke sove! Det var jo umulig! Jeg hadde tusenogti ideer da! Huff! Hehe... Stod opp midt på natta og begynte å lage kort... Men kom ikke så langt. Jeg hadde så mange ting i hodet at det rett og slett kræsjet litt! Jeg ville jo gjøre alt jeg ikke hadde gjort før i tillegg til alt jeg hadde gjort før! Ja, det ble litt kaos på scrapperommet mitt da ja!...

Vel, i alle fall så skal kurset bestå av flip- flapp kort, resirkulering av QK eske (liten) og kanskje en gavepose visst tiden strekker til. Håper vi får tid! Det er gøy!!
Teknikkene som skal brukes er mange og jeg håper det blir gøy og at de som kommer vil lære mye og synes at de er fornøyde når de reiser hjem!

www.papertrends.no

Ingen kommentarer: