torsdag 24. januar 2008

Kaffefilterkort til ei venninne

Hurra for deg Kristine! Bedre sent enn aldri, men dette er altså kortet du ikke har fått enda!....
Dette er forsiden på kaffefilter- kortet. Her har jeg brukt Sizzix scalopped frame, gohst hjerte og blomst fra Heidi Swapp, masse diverse bånd, Papir fra Panduro, knapp, retro Flower Punch, Basic Grey mønsterpapir, CutleBug Embossing die, loopy brads, Bling fra Panduro, Stiftemaskin, Stempel fra..??... Tja, jeg husker ikke i farta. Den lille "tag'n" med gratulerer på er clear stamp jeg har trykket med Staz- on på krympeplast og hulle med huller fra Fiskars før jeg krympet den. Krympeplast er kult! Ellers er det brukt Sass Frass mønsterpapir, Sølv embossing fra Ranger, og Chestnut Roan stempelpute rundt kantene. Ja, og en bit med notetape jeg har kjøpt på Søstrene Grenes. JO, også har jeg malt en chipboard bokstav med rosa MM maling.
På tag'n inni kaffefilteret har jeg brukt papir fra Panduro og stjerne fra Heidi Swapp. På "reklamekanten" av papiret står det Mademosielle. Synes det var morsomt og har tatt med "avskjæret" da jeg har laget taggen. Blingen jeg har brukt er nok en gang fra Panduro. På baksiden av kortet har jeg brukt samme Embossing die som på forsidden, bånd og Retro Flower Punch Large og Medium. I tillegg har jeg klippet i hvit Bazzill med scalopped saks.






Ingen kommentarer: